Maria Antonieta

Ahir per fi vaig anar a veure la pel·lícula. D’acord, ja fa dies que l’han estrenada a Barcelona, però jo, que dono suport a la iniciativa del CineBaix de Sant Feliu, haig d’esperar una mica més.

El CineBaix és una iniciativa d’uns quants voluntaris que varen tirar endavant un projecte entranyable, “fer que el cinema Guinart no es vengués i continués sent el cinema de Sant Feliu”.

Suposo que una iniciativa així no mereix que critiquem les poques projeccions en català, tot i que es fa el què es pot, sobretot en cinema infantil.

La meva enhorabona a aquesta iniciativa i animo a totohom a anar al CineBaix!

Anuncis

~ per Glòria Aladesa a febrer 11, 2007.

3 Respostes to “Maria Antonieta”

  1. M’agradaria aprofitar aquest espai per expressar el meu agraïment als voluntaris del CineBaix, ja que gràcies a ells podem dir que Sant Feliu de Llobregat encara compte amb un cinema i per tant amb una alternativa més d’oci i cultura

  2. […] fa un temps, en un post anterior, us parlava de la iniciativa de CineBaix a Sant Feliu de […]

  3. […] fa un temps, en un post anterior, us parlava de la iniciativa de CineBaix a Sant Feliu de […]

Deixa un comentari

 
