Arquitectures

 

No us ha passat mai que en tornar d’una estada llarga a fora, trobeu diferent el vostre barri o la vostra ciutat?

No és el meu cas… tot i que Barcelona em queda a prop i Déu ni do si ha canviat! però si visqués a llocs com Madrid, Bilbao, Japó, Dubai, Àustria… em quedaria aclaparada.

Em trobaria amb edificis tant espectaculars com aquests de Zaha Hadid, arquitecta prominent i primera dona arquitecte guanyadora del “PRITZKER ARCHITECTURE PRIZE“.

 

 

 

~ per Glòria Aladesa a Desembre 12, 2007.

2 Respostes to “Arquitectures”

  1. […] algun post anterior comentava que la Zaha Hadid és una de les meves arquitectes preferides, pel disseny i innovació […]

  2. […] algun post anterior comentava que la Zaha Hadid és una de les meves arquitectes preferides, pel disseny i innovació […]

Deixa un comentari

 
