Torpedo 1936

Torpedo Comic

Ves per on, la meva darrera adquisició han estat uns Torpedo 1936, m’explico… no és que jo sigui una freaky del manga ni del còmic en general però qui no ha fullejat alguna vegada un Jueves, un Víbora o si més no algun Tintín, Cavall Fort, Massagran… quan érem unes criatures?

A mi, per alguna raó, em fascinava Torpedo. Recordo com esperava amb impaciència l’entrega del següent número.

I des de que he aconseguit l’obra complerta, estic devorant cada història del mangui més faxenda i cara dura, el Luca Torelli, més conegut com a Torpedo. Unes bones històries de novel·la negra, un llenguatge sec, dur i enginyós i uns fantàstics dibuixos en perfecte blanc i negre, fan que sigui un dels còmics que recomano fullejar si en teniu oportunitat.

A la venta a:

~ per Glòria Aladesa a Setembre 6, 2008.

Una resposta to “Torpedo 1936”

  1. Estic d’acord! Jo ja vaig pel Vol.6. Una mica freak si q soc dels comics. Una recomanació mooolt personal, que no són els típics mangas: Jiro Taniguchi.

Deixa un comentari

 
