Cines de Barcelona

Cinema

Barcelona és la ciutat més cara de Espanya per anar al cinema amb 7,14€ de mitjana en dies laborables, contra els 4,35€ que costa a Còrdova. Les consumicions poden arribar a ser 5 vegades superiors que a d’altres ciutats.

Llegint aquesta notícia pensava en perquè no vaig més sovint al cinema o a d’altres espectacles. Hi va haver una època en què em molestava sentir els mòbils sonant, la gent partint-se de riure, tossint… coi, ves-te’n a fora que no estàs sol!

He arribat a veure actors en escena patint de valent, molestos per aquestes actituds, és clar! Si l’espectador perd el fil de l’obra, el què està dalt l’escenari què? Aghrrr… quina ràbia!

També em van agobiar els multi-cines, sobre tot al principi, acostumada a les grans sales de cinema convertides en sales amb pantelletes, el so a tota pastilla i aquelles butaques incòmodes que no et deixen estirar bé les cames…

Així que vaig deixar estar els cinemes de Barcelona, sobretot des de la iniciativa que van tirar endavant al meu poble per mantenir el cinema Ginart obert.

En vaig parlar fa tems en un post anterior, però el cinema Ginart (actual CineBaix) és tot un símbol a Sant Feliu i normalment el prefereixo a qualsevol altre lloc. Les pel·lis no arriben en estrena, però tant és, no? a més… el preu és molt més just.
________
Imatge: Lilithia

~ per Glòria Aladesa a Novembre 20, 2008.

Deixa un comentari

 
